Kubki reklamowe pokryte drukiem bezpośrednim

Kubki reklamowe
Kubki reklamowe

Kubki to bardzo dobry pomysł na prezent dla klienta firmy. Tego typu podarunek sprawdzi się w przypadku niemalże każdej branży, bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Kubek to także nieodłączny element wyposażenia każdej biurowej kuchni. Korzystać mogą z niego wówczas zarówno pracownicy, jak i osoby odwiedzający siedzibę przedsiębiorstwa. Kubki różnić mogą się od siebie między innymi sposobem tworzenia nadruku na ich powierzchni. Jednym z nich jest druk bezpośredni. Na czym dokładnie polega ta metoda? Jakie są jej podstawowe zalety oraz wady? Odpowiedź – poniżej.Kubki reklamowe zdobione z zastosowaniem druku bezpośrednio to niezwykle popularne rozwiązanie stosowane głównie w przypadku wyrobów ceramicznych. Całość odbywa się z zastosowaniem sitodruku. Kolejne warstwy kolorów są nanoszone na produkt, a po wydrukowaniu kompletnego wzoru, zdobienie jest wypalane w określonej temperaturze. Jako że nadruk jest wykonywany z zastosowaniem farb ceramicznych, a następnie utrwalany w temperaturze 800 stopni Celsjusza, tego typu produkty można bez obaw myć w zmywarkach.

Takie kubki reklamowe mają kilka głównych zalet. Zalicza się do nich między innymi możliwość zautomatyzowania procesu. Kolejny plus to niski koszt jednostkowy zdobienia w przypadku większych ilości produktu. Warto tu także wspomnieć o możliwości mycia kubków w zmywarkach.

Tego typu Kubki reklamowe nie są oczywiście pozbawione wad. Zalicza się do nich między innymi brak możliwości zdobienia powierzchni wklęsłych oraz zamkniętych. Możliwe jest tu wyłącznie zdobienie ograniczonej powierzchni ceramiki. Do wad zaliczyć można także konieczność dopasowywania matryc do kształtów kubków oraz ograniczoną ilość kolorów zdobienia. Nadruk odbywać może się wyłącznie w pełnych kolorach. Niemożliwe jest w tym przypadku wykonywanie zdjęć, czyli nadruku cmyk oraz aplii, czyli jednokolorowego, jednolitego zdobienia na całej powierzchni kubka. Mimo to, tego typu nadruk od wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród wielu firm.